جاکفشی داشبوردی شش درب ایکیا

۳,۷۰۰,۰۰۰ تومان

محصولات ما با بالاترین تکنولوژی ساخت تولید می‌شود و با بسته بندی مطمعن به سراسر ایران ارسال می‌شود. ارسال به تهران توسط باربری شرکت و با هزینه 250 هزار تومان انجام می‌شود و ارسال به شهرستان توسط باربری های معتبر به همراه بیمه نامه و به صورت پس کرایه انجام می‌گیرد.
لطفا رنگ مورد علاقه جاکفشی داشبوردی خود را در قسمت توضیحات ثبت سفارش ذکر کنید (سفید، سفید-فندقی، سفید-گردوئی، فندقی، گردوئی)

فروشنده: خوابدونی

ارسال از: تهران، شهر قدس
تحویل: 10 روز کاری

سوالی دارید؟ از فروشنده محصول سوال خود را بپرسید

ارتباط با فروشنده:

محصول را به اشتراک بگذارید:

توضیحات

جاکفشی داشبوردی طرح ایکیا همانطور که از اسم آن پیداست، طرح برگرفته از برند محبوب ایکیا است. از ویژگی های این محصول سادگی و کاربردی بودن آن است.این جاکفشی داشبوردی طرح ایکیا با شش درب گنجایش قرار دادن ۲۴جفت کفش را دارد ،طراحی این جاکفشی همانطور که از اسمش مشخص است از برند معروف ایکیا الهام گرفته شده است که با ام دی اف ملامینه ضد خش با کیفیت و لولا های داشبوردی برند مسان ترکیه تولید می شود .

رنگ بندی جاکفشی داشبوردی جاکفشی شش درب ایکیا

جاکفشی چهار درب ایکیا با طرحی مدرن در رنگ بندی متنوعی ارائه می‌شود و میتوان در رنگ های سفید, فندقی, گردویی, سفید و گردویی, سفید و فندقی تولید شود. جنس این طرح جاکفشی چوبی از ورق ملامینه ضد خش است.از مزایای این نوع ورق میتوان به مقاومت در برابر آتش و حرارت، سطحی پایدار و سخت و همچنین نگهداری آسان است.

تمامی اتصالات این مدل الیت ترک می باشد. درصورت برداشتن طبقه جداکننده نیز می توان کفش های ساق بلند مانند بوت را به راحتی داخل طبقات قرار داد.

مزایای خرید جاکفشی داشبوردی از سایت اسپانا

شما می‌توانید با خیال راحت از سایت اسپانا اقدام به خرید جاکفشی داشبوردی کنید. ما تحویل درب منزل و همچنین گارانتی معتبر برای محصول را تضمین می‌کنیم. اگر محصول باب میل شما نباشد در هر مرحله از تحویل میتوانید آنرا مرجوع کنید.

مشخصات کلی:

  • ابعاد مدل ۶ درب: طول ۱۵۰ سانت – عرض ۲۸ سانت – ارتفاع ۸۶ سانت
  • ظرفیت هر درب در این مدل ۴ جفت کفش می باشد.
  • لولا های داشبوردی برند مسان ترک می باشد.
  • در صورت نیاز برای قرار گیری بوت یا پوتین جداکننده بین ردیف ها میتونه برداشته بشه.
  • کلیه اتصالات استفاده شده الیت بوده و جای هیچ پیچی دیده نمی شود.
  • این مدل طرح ایکیا بدون پایه و با پاسنگ تولید میشه.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “جاکفشی داشبوردی شش درب ایکیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.