دراور هشت کشو میلان ۱۱۰

۴,۶۰۰,۰۰۰ تومان

محصولات ما با بالاترین تکنولوژی ساخت تولید می‌شود و با بسته بندی مطمعن به سراسر ایران ارسال می‌شود. ارسال به تهران توسط باربری شرکت و با هزینه 250 هزار تومان انجام می‌شود و ارسال به شهرستان توسط باربری های معتبر به همراه بیمه نامه و به صورت پس کرایه انجام می‌گیرد.
لطفا رنگ مورد علاقه دراور خود را در قسمت توضیحات ثبت سفارش ذکر کنید (سفید، سفید-فندقی، سفید-گردوئی، فندقی، گردوئی)

فروشنده: خوابدونی

ارسال از: تهران، شهرک صنعتی سبلان
تحویل:10 روز کاری

سوالی دارید؟ از فروشنده محصول سوال خود را بپرسید

ارتباط با فروشنده:

شناسه محصول: نامعلوم دسته: ,
محصول را به اشتراک بگذارید:

توضیحات

دراور مدل میلان با ظاهری ساده و زیبا، کارآمد و مناسب جهت دکوراسیون خانه و یا اتاق خواب بوده و با توجه به طراحی زیبای آن، قابل ست شدن با انواع دکوراسیون در منزل می باشد.
با انتخاب رنگ مناسب، میتوانید دراور خود را سفارش دهید. دراور ها متناسب با ابعاد، اندازه، کارایی و موادی که در تولید آن ها به کار رفته است، قیمت های متفاوتی دارند.
کشو های این محصول، عمیق و جادار در اندازه های یکسان هستند. همچنین در دکوراسیون اتاق خواب، برای چیدن لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی و کفش مناسب هستند.
این دراور دارای استحکام و کیفیت بینظیری بوده و برای ساخت آن از استاندارد های اروپایی استفاده شده است.کشو های این دراور نسبتا عمیق بوده و فضای بسیار مناسبی برای قرار گیری لباسها بوجود آورده است.

رنگ بندی دراور

دراور مدل میلان با طرحی مدرن در رنگ بندی متنوعی ارائه می‌شود و میتوان در رنگ های سفید, فندقی, گردویی, سفید و گردویی, سفید و فندقی تولید شود. جنس این محصول چوبی از ورق ملامینه ضد خش است.از مزایای این نوع ورق میتوان به مقاومت در برابر آتش و حرارت، سطحی پایدار و سخت و همچنین نگهداری آسان است.

تمامی اتصالات این مدل الیت ترک می باشد.

مزایای خرید دراور از سایت اسپانا

شما می‌توانید با خیال راحت از سایت اسپانا اقدام به خرید دراور کنید. ما تحویل درب منزل و همچنین گارانتی معتبر برای محصول را تضمین می‌کنیم. اگر محصول باب میل شما نباشد در هر مرحله از تحویل میتوانید آنرا مرجوع کنید.

مشخصات کلی :

  • ابعاد: طول ۱۱۰ سانت – عرض ۴۰ سانت – ارتفاع ۸۶ سانت
  • دارای ۸ عدد کشوی جادار که برای چیدن لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی و کفش مناسب هستند.
  • کلیه اتصالات استفاده شده الیت بوده و جای هیچ پیچی دیده نمی شود.
  • ریل های استفاده شده از نوع پهن و ورق ضخیم بوده و دارای یک سال گارانتی تعویض می باشد.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دراور هشت کشو میلان ۱۱۰”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.