میز تلویزیون آرمان -طول۱۸۰

۴,۶۵۰,۰۰۰ تومان

محصولات ما با بالاترین تکنولوژی ساخت تولید می‌شود و با بسته بندی مطمعن به سراسر ایران ارسال می‌شود. ارسال به تهران توسط باربری شرکت و با هزینه 150 هزار تومان انجام می‌شود و ارسال به شهرستان توسط باربری های معتبر به همراه بیمه نامه و به صورت پس کرایه انجام می‌گیرد.
لطفا رنگ مورد علاقه میز تلویزیون خود را در قسمت توضیحات ثبت سفارش ذکر کنید (سفید، سفید-فندقی، سفید-گردوئی، فندقی، گردوئی)

فروشنده: خوابدونی

ارسال از: تهران، شهر قدس
تحویل: 10 روز کاری

سوالی دارید؟ از فروشنده محصول سوال خود را بپرسید

ارتباط با فروشنده:

شناسه محصول: arman-180 دسته: ,
محصول را به اشتراک بگذارید:

توضیحات

میز تلویزیون اصلی ترین پارامتری است که سبب نظم بخشیدن به فضای داخلی اتاق نشیمن شما می شود. همچنین با تعبیه کردن تلویزیون روی آن می توانید از امنیت این کالای گران قیمت آسوده خاطر باشید.

نکته دیگری که با خرید میز تلویزیون مدل آرمان طول ۱۸۰ سانت در پیش روی شما قرار دارد استفاده از کشوهای تعبیه شده بر روی میز برای جایگذاری کنترل و یا هر شیء دیگری که قصد به تصویر کشیدن آن در فضای اتاق نشیمن ندارید بهره بگیرید.

میزتلویزیون آرمان یک میز بسیار شیک و زیبا با طراحی منحصر به فرد و خاص است.طراحی این میز به گونه ای است که علاوه بر کاربردی بودن میز بسیار شیک و منحصر به فرد است.

رنگ بندی میز تلویزیون آرمان

میزتلویزیون آرمان با طرحی مدرن در رنگ بندی متنوعی ارائه می‌شود و میتوان در رنگ های سفید, فندقی, گردویی, سفید و گردویی, سفید و فندقی تولید شود. جنس این میزتلویزیون از ورق ملامینه ضد خش است.از مزایای این نوع ورق میتوان به مقاومت در برابر آتش و حرارت، سطحی پایدار و سخت و همچنین نگهداری آسان است.

تمامی اتصالات این مدل الیت ترک می باشد.

مزایای خرید میز تلویزیون از سایت اسپانا

شما می‌توانید با خیال راحت از سایت اسپانا اقدام به خرید میز تلویزیون کنید. ما تحویل درب منزل و همچنین گارانتی معتبر برای محصول را تضمین می‌کنیم. اگر محصول باب میل شما نباشد در هر مرحله از تحویل میتوانید آنرا مرجوع کنید.

مشخصات کلی :

  • ابعاد: طول ۱۸۰ سانت – عرض ۳۵ سانت – ارتفاع ۳۵ سانت
  • پایه های چوبی با قابلیت جداشدن
  • استفاده از اتصالات الیت
  • ریل های ساچمه ای ۳ زمانه ورق ضخیم
  • گارانتی یک ساله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “میز تلویزیون آرمان -طول۱۸۰”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.