میز کنسول آیلار عرض ۱۴۰

۴,۹۰۰,۰۰۰ تومان

محصولات ما با بالاترین تکنولوژی ساخت تولید می‌شود و با بسته بندی مطمعن به سراسر ایران ارسال می‌شود. ارسال به تهران توسط باربری شرکت و با هزینه 150 هزار تومان انجام می‌شود و ارسال به شهرستان توسط باربری های معتبر به همراه بیمه نامه و به صورت پس کرایه انجام می‌گیرد.
لطفا رنگ مورد علاقه میز کنسول خود را در قسمت توضیحات ثبت سفارش ذکر کنید (سفید، سفید-فندقی، سفید-گردوئی، فندقی، گردوئی)

فروشنده: خوابدونی

ارسال از: تهران، شهر قدس
تحویل:10 روز کاری

سوالی دارید؟ از فروشنده محصول سوال خود را بپرسید

ارتباط با فروشنده:

توجه! اسپانا فقط خرید هایی که به صورت مستقیم از سایت صورت بگیرد ضمانت می‌کند. مسئولیت هر گونه پرداخت وجه مستقیم به تولید کننده (بیعانه و پیش خرید) به عهده اسپانا نیست. وجه پرداختی شما نزد ما بصورت امانت می ماند و جهت ضمانت ارسال کالا است. در صورت عدم دریافت کالا وجه به حساب شما باز می‌گردد.

شناسه محصول: نامعلوم دسته: ,
محصول را به اشتراک بگذارید:

توضیحات

میز کنسول ها مزایای زیادی دارند،از مهمترین آنها این است که جای خیلی کمی اشغال میکنند و در مقابل زیبایی خاص و بالایی را به منزل اضافه میکنند . میز کنسول آیلار با طراحی مدرن و مینیمال برای اتاق نشیمن ، ورودی راهرو ، اتاق خواب و یا هر بخشی از منزل که تمایل دارید مناسب است . این مدل دارای ۳ عدد فضای درب دار برای جایگذاری وسایل و دکوری  هست.

میزکنسول آیلار در سه رنگ سفید، فندقی، گردویی یا ترکیب سفید گردویی با هدف ایجاد فضایی متناسب با دکوراسیون داخلی مشتریان تولید می شود.

رنگ بندی میز کنسول آیلار

میزکنسول آیلار با طرحی مدرن در رنگ بندی متنوعی ارائه می‌شود و میتوان در رنگ های سفید, فندقی, گردویی, سفید و گردویی, سفید و فندقی تولید شود. جنس این محصول از ورق ملامینه ضد خش است.از مزایای این نوع ورق میتوان به مقاومت در برابر آتش و حرارت، سطحی پایدار و سخت و همچنین نگهداری آسان است.

تمامی اتصالات این مدل الیت ترک می باشد.

مزایای خرید میز کنسول از سایت اسپانا

شما می‌توانید با خیال راحت از سایت اسپانا اقدام به خرید میزکنسول کنید. ما تحویل درب منزل و همچنین گارانتی معتبر برای محصول را تضمین می‌کنیم. اگر محصول باب میل شما نباشد در هر مرحله از تحویل میتوانید آنرا مرجوع کنید.

مشخصات کلی :

  • ابعاد: طول ۱۴۰ سانت – عرض ۴۰ سانت – ارتفاع ۷۵ سانت
  • استفاده از اتصالات الیت
  • لولا های آرام بند
  • گارانتی یک ساله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “میز کنسول آیلار عرض ۱۴۰”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.