پرسش‌های متداول

مشتریان

  • آیا محصولات قرارگرفته در وبسایت متعلق به اسپانا است؟
    گروه طراحی اسپانا از سال ۹۶ تا ۹۸ در زمینه طراحی و تولید مبلمان دکوراسیون فعالیت داشت و  خدمات و محصولاتش رو از طریق فضای آنلاین عرضه می‌کرد. از سال ۹۸ بخش تولیدی اسپانا به برند «نومنزی» واگذار شد و تیم اسپانا با تمرکز بیشتر و با استفاده از تجربیات پیشین، با طراحی پلتفرمی تلاش داره تا خرید و فروش آنلاین مبلمان که پیچیدگی‌های زیادی داره رو برای تامین کنندگان و مصرف کنندگان تسهیل کنه.
    پس اسپانا نه انباری داره و نه تولیدی، ما فقط تسهیل کننده تبلادلات و پشتیبان مشتریان در فرایند خرید و فروش هستیم.
  • پرداخت امن اسپانا چیه؟
    پرداخت امن راهکاریه برای جلوگیری از کلاهبرداری و تضییع حقوق طرفین معامله، یعنی با خیال راحت بخر و بفروش! اگر مشتری بخواد محصولی رو بخره این تضمین رو بهش میدیم که تا وقتی محصول رو سر وقت و صحیح و سالم نگرفته پولش قابل برگشته و اگر فروشنده ای بخواد چیزی رو بفروشه بهش این تضمین رو میدیم که بعد انجام تعهداتش حتماً پولش رو دریافت میکنه.
  • آیا امکان بازگشت محصول وجود داره؟
    قبل از خرید در قسمت توضیحات محصول قوانین فروشگاه رو مطالعه کنید. قوانین هر فروشگاه متفاوته.
  • فروشنده درخواست واریز مستقیم پول به حسابش رو داره، آیا این کارو انجام بدم؟
    ما فقط خرید و فروش‌هایی رو پشتیبانی می‌کنیم که مستقیماً از سایت اسپانا انجام بشه. تبادلات خارج از سیستم مسئولیتش مستقیماً متوجه خریدار و فروشنده خواهد بود. سیستم پرداخت امن جهت جلوگیری از کلاهبرداری ایجاد شده، پس برای اینکه خیالتون از امنیت خرید راحت شه حتماً از این روش اقدام کنید.
  • محصولی رو می‌پسندم ولی می‌خوام با تغییراتی سفارش بدم، آیا امکانش هست؟
    هر فروشگاه در مورد سفارشی سازی محصولات قوانین خودش رو داره، لطفاً قوانین فروشگاه رو بخونید یا با فروشنده تماس بگیرید.
  • من محصولی رو سفارش دادم و در تاریخی که فروشنده مشخص کرده به دستم نرسیده، چه کنم؟
    در صورت تاخیر ابتدا با فروشنده محصولی که انتخاب کردید تماس بگیرید، در صورت عدم پیگیری با پشتیبانی سایت اسپانا تماس بگیرید.در نظر داشته باشید مبلغی که شما بابت محصول پرداخت کردید نزد ما به صورت امانت محفوظه و بعد از اتمام سررسید شما می‌تونید وجه خودتون رو پس بگیرید و از سفارش منصرف بشید.


فروشنده

  • آیا برای فروش محصول در فروشگاه اسپانا باید هزینه ای پرداخت کنم؟
    خیر، ایجاد فروشگاه در پلتفرم اسپانا رایگانه.
  • کمیسیون دریافتی فروشگاه اسپانا چند درصده؟
    فروشگاه اسپانا تلاش میکنه که از طریق تبادلات سهمی دریافت نکنه، اما برای پوشش هزینه‌های پشتیبانی و خدمات جانبی فعلاً ۳.۵% کمیسیون (از طریق فروش مستقیم محصولات در سایت) از فاکتور خرید کسر می‌کنیم.
  • نحوه ارسال محصولات به مشتری چه جوریه؟
    هر فروشنده محصولات خودش رو مستقیم برای مشتری ارسال می‌کنه.
  • چه محصولاتی رو می‌تونیم در سایت اسپانا به فروش برسونیم؟
    در حال حاضر فقط محصولات حوزه مبلمان و دکوراسیون در سایت اسپانا به فروش می‌رسه.
  • نحوه تسویه حساب اسپانا چه جوریه؟
    پس از خرید مشتری ما فروشنده رو از ثبت سفارش مطلع می‌کنیم تا برای ارسال محصول اقدام کنه. پس از ارسال محصول و تایید مشتری بابت تحویل کالا، ما با فروشنده تسویه حساب می‌کنیم.
  • من محصول رو فرستادم اما مشتری دریافت کالا را تایید نکرده، چه کنم؟
    فروشندگان عزیز باید تمامی مدارک ارسال (شامل کد رهگیری مرسوله پستی یا رسید بارنامه و غیره) رو نزد خودشون نگه دارن تا در صورتی که پس از ارسال و دریافت کالا مشتری تایید نهایی رو انجام نداد، ما بتونیم از طریق مدارک اقدام به پیگیری و تسویه حساب کنیم.