کتابخانه کوتاه فلورانس

۲,۷۰۰,۰۰۰ تومان

محصولات ما با بالاترین تکنولوژی ساخت تولید می‌شود و با بسته بندی مطمعن به سراسر ایران ارسال می‌شود. ارسال به تهران توسط باربری شرکت و با هزینه 250 هزار تومان انجام می‌شود و ارسال به شهرستان توسط باربری های معتبر به همراه بیمه نامه و به صورت پس کرایه انجام می‌گیرد.
لطفا رنگ مورد علاقه کتابخانه خود را در قسمت توضیحات ثبت سفارش ذکر کنید (سفید، سفید-فندقی، سفید-گردوئی، فندقی، گردوئی)

فروشنده: خوابدونی

ارسال از: تهران، شهر قدس
تحویل: 10 روز کاری

سوالی دارید؟ از فروشنده محصول سوال خود را بپرسید

ارتباط با فروشنده:

محصول را به اشتراک بگذارید:

توضیحات

کتابخانه عموما فضایی برای قرار دادن کتاب می باشد که در کتابخانه ها، مدارس، دانشگاه و بسیاری از مکان های مختلف برای نظم دهی و نگهداری صحیح کتاب ها، مجلات و … مورد استفاده قرار می گیرد.
 مدل فلورانس، کتابخانه ای مناسب جهت اتاق کار و یا اتاق پذیرایی شماست که با طراحی ساده و مدرن برای استفاده در تمامی دکوراسیون ها مناسب می باشد. این کتابخانه دارای طبقاتی با ارتفاع و عمق مناسب جهت قرار دادن کتاب، مجلات، زونکن و … می باشد و با داشتن یک کشو فضای کافی را در اختیار شما قرار می دهند.

رنگ بندی کتابخانه فلورانس

کتابخانه فلورانس با طرحی مدرن در رنگ بندی متنوعی ارائه می‌شود و میتوان در رنگ های سفید, فندقی, گردویی, سفید و گردویی, سفید و فندقی تولید شود. جنس این محصول چوبی از ورق ملامینه ضد خش است.از مزایای این نوع ورق میتوان به مقاومت در برابر آتش و حرارت، سطحی پایدار و سخت و همچنین نگهداری آسان است.

تمامی اتصالات این مدل الیت ترک می باشد. درصورت برداشتن طبقه جداکننده نیز می توان کفش های ساق بلند مانند بوت را به راحتی داخل طبقات قرار داد.

مزایای خرید کتابخانه از سایت اسپانا

شما می‌توانید با خیال راحت از سایت اسپانا اقدام به خرید کتابخانه کنید. ما تحویل درب منزل و همچنین گارانتی معتبر برای محصول را تضمین می‌کنیم. اگر محصول باب میل شما نباشد در هر مرحله از تحویل میتوانید آنرا مرجوع کنید.

مشخصات کلی:

  • ابعاد: طول ۷۰ سانت – عرض ۳۰ سانت – ارتفاع ۱۳۷ سانت
  • دارای ۱ عدد کشو و ۳ ردیف طبقه که با ارتفاع و عمق مناسب جهت قرار دادن کتاب، مجلات و زونکن مناسب می باشد.
  • کلیه اتصالات استفاده شده الیت بوده و جای هیچ پیچی دیده نمی شود.
  • ریل های استفاده شده از نوع پهن و ورق ضخیم بوده و دارای یک سال گارانتی تعویض می باشد.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کتابخانه کوتاه فلورانس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.