کمد درب بازشو ۲ کشو مدل آریانا

۵,۲۵۰,۰۰۰ تومان

محصولات ما با بالاترین تکنولوژی ساخت تولید می‌شود و با بسته بندی مطمعن به سراسر ایران ارسال می‌شود. ارسال به تهران توسط باربری شرکت و با هزینه 150 هزار تومان انجام می‌شود و ارسال به شهرستان توسط باربری های معتبر به همراه بیمه نامه و به صورت پس کرایه انجام می‌گیرد.
لطفا رنگ مورد علاقه کمد خود را در قسمت توضیحات ثبت سفارش ذکر کنید (سفید، سفید-فندقی، سفید-گردوئی، فندقی، گردوئی)

فروشنده: خوابدونی

ارسال از: تهران، شهر قدس
تحویل: 10 روز کاری

سوالی دارید؟ از فروشنده محصول سوال خود را بپرسید

ارتباط با فروشنده:

توجه! اسپانا فقط خرید هایی که به صورت مستقیم از سایت صورت بگیرد ضمانت می‌کند. مسئولیت هر گونه پرداخت وجه مستقیم به تولید کننده (بیعانه و پیش خرید) به عهده اسپانا نیست. وجه پرداختی شما نزد ما بصورت امانت می ماند و جهت ضمانت ارسال کالا است. در صورت عدم دریافت کالا وجه به حساب شما باز می‌گردد.

شناسه محصول: نامعلوم دسته: ,
محصول را به اشتراک بگذارید:

توضیحات

 کمد مدل آریانا جادارو دارای آویزلباس و قفسه و همچنین ۲ عدد کشوی جادار برای مرتب کردن لباس است. همچنین به قدری عمیق است که می توانید چوب لباسی هایی به اندازه بزرگسالان آویزان کنید – مناسب برای زمانی که کودک شما بزرگتر می شود.

مزایای زیادی برای داشتن درب های لولایی در کمد لباس شما وجود دارد. اولین مورد این است که شما یک تصور یکنواخت و یکنواخت به دست می آورید که باعث می شود اتاق بسیار آرام تر شود. همچنین در مقایسه با داشتن یک کمد لباس باز، راه حل تمیزتری است. به لطف درهای پوششی، لباس های شما از گرد و غبار و کثیفی محافظت می شود.

رنگ بندی کمد آریانا

کمد آریانا با طرحی مدرن در رنگ بندی متنوعی ارائه می‌شود و میتوان در رنگ های سفید, فندقی, گردویی, سفید و گردویی, سفید و فندقی تولید شود. جنس این کمد چوبی از ورق ملامینه ضد خش است.از مزایای این نوع ورق میتوان به مقاومت در برابر آتش و حرارت، سطحی پایدار و سخت و همچنین نگهداری آسان است.

تمامی اتصالات این مدل الیت ترک می باشد. درصورت برداشتن طبقه جداکننده نیز می توان کفش های ساق بلند مانند بوت را به راحتی داخل طبقات قرار داد.

مزایای خرید کمد از سایت اسپانا

شما می‌توانید با خیال راحت از سایت اسپانا اقدام به خرید کمد کنید. ما تحویل درب منزل و همچنین گارانتی معتبر برای محصول را تضمین می‌کنیم. اگر محصول باب میل شما نباشد در هر مرحله از تحویل میتوانید آنرا مرجوع کنید.

مشخصات کلی:

  • ابعاد: طول ۸۰ سانت – عرض ۵۰ سانت – ارتفاع ۱۸۵ سانت
  • درب های لولایی آرام بند
  • استفاده از اتصالات الیت
  • ریل های ساچمه ای ۳ زمانه ورق ضخیم

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کمد درب بازشو ۲ کشو مدل آریانا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.