جاکفشی داشبوردی سه درب یک طبقه النا – (طول ۷۵)

۲,۸۵۰,۰۰۰ تومان

محصولات ما با بالاترین تکنولوژی ساخت تولید می‌شود و با بسته بندی مطمعن به سراسر ایران ارسال می‌شود. ارسال به تهران توسط باربری شرکت و با هزینه 250 هزار تومان انجام می‌شود و ارسال به شهرستان توسط باربری های معتبر به همراه بیمه نامه و به صورت پس کرایه انجام می‌گیرد.

هرگونه سوالی دارید از ما بپرسید:
محصول را به اشتراک بگذارید:

توضیحات

خرید آنلاین جاکفشی داشبوردی سه درب یک طبقه النا

جاکفشی داشبوردی ۳ درب یک طبقه النا برای مشتریانی طراحی شده که فضای کمتری برای نگهداری مناسب کفش می خواهند. این جاکفشی با طراحی مناسب می تواند ۹ جفت کفش را به بهترین نحو نگهداری کند و برای فضای کنار درب ورودی ساختمان مناسب است. نحوه بازشدن درب ها به صورت داشبوردی بوده و کفش ها به صورت عمودی در داخل درب ها  قرار می گیرد. جاکفشی های داشبوردی در سه رنگ سفید، فندقی و گردویی تولید می شوند. جنس این جاکفشی از ورق ملامینه ضد خش و تمامی اتصالات الیت ترک است. پایه های جاکفشی از جنس چوب بوده و در صورت تمایل می توانید آنها را از جاکفشی جدا کنید.

طراحان اسپانا در تولید انواع محصولات چوبی و ام دی اف برای دکوراسیون منزل و اتاق خواب شما، کیفیت در جنس و ساخت، رنگ، سادگی و زیبایی و قیمت مناسب را تضمین می کنند.

مزایای خرید کتابخانه از سایت اسپانا

شما می‌توانید با خیال راحت از سایت اسپانا اقدام به خرید کتابخانه کنید. ما تحویل درب منزل و همچنین گارانتی معتبر برای محصول را تضمین می‌کنیم. اگر محصول باب میل شما نباشد در هر مرحله از تحویل میتوانید آنرا مرجوع کنید.

مشخصات کلی :

  • ابعاد: طول ۷۵ سانت – عرض ( عمق) ۱۷ سانت – ارتفاع  ۱۳۰ سانت
  • ظرفیت هر درب در این مدل ۳ جفت کفش است.
  • لولا های داشبوردی برند مسان ترک است.
  • کلیه اتصالات استفاده شده الیت بوده و جای هیچ پیچی دیده نمی شود.
  • پایه ها از جنس چوب بوده و به راحتی قابل جداشدن است.

توضیحات تکمیلی

انتخاب رنگ

سفید, سفید- فندوقی, سفید- گردویی, فندوقی, گردویی

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “جاکفشی داشبوردی سه درب یک طبقه النا – (طول ۷۵)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.