فروش در اسپانا

فروش در اسپانا آزاد است. ما در اسپانا فقط یک واسطه امن بین تولید کننده و مشتری هستیم. تولید کنندگان می‌توانند با ارسال درخواست در فرم زیر برای فروش در اسپانا اعلام آمادگی کنند.

فروش در اسپانا مزایی دارد که در زیر بصورت مختصر شرح می‌دهیم:

۱- ارتباط مستقیم با مشتری

با توجه به اینکه عموم تولیدکنندگان پشتیبانی مشتری خود را از دو طریق تماس تلفنی و شماره واتساپ انجام می‌دهند. ما زیر هر محصول لینک تماس تلفنی و چت واتساپ را قرار میدهیم تا مشتریان با سهولت بیشتر با تولید کنندگان ارتباط برقرار کنند و سوالات خود را بپرسند.

تماس واتساپ
فروش در اسپانا

۲- فروش آنلاین حداکثری 

عموم تولیدکنندگان در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام فعالیت دارند، ما با افزایش کانال های فروش و عرضه کالاها در پلتفرم های مختلف نظیر ترب و ایمالز و تبلیغات کلیکی و بنری، فروش آنلاین تولید کنندگان را حداقل ۱۵ درصد افزایش می‌دهیم.

هر ابزاری که در سطح وب نیاز است تا مصحول شما در معرض دید مشتریان قرار بگیرد ما بکار می‌گیریم تا حداکثر فروش را تجربه کنید.

۳- دریافت حداقل کمیسیون

فروش در اسپانا با حداقل کمیسیون است تا قیمت گذاری ها شفاف باشد و مشتریان با قیمت تولیدی خرید را انجام دهند. کمیسیون فروش اسپانا برای سبد های خرید بالای ۲ میلیون تومان ۵ درصد و برای سبد های خرید زیر دو میلیون تومان ۱۰ درصد است.

کمیسیون اسپانا

اگر مایل هستید محصولات خود را در بستر اسپانا بفروشید فرم زیر را پر کنید. همکاران ما پس از بررسی با شما تماس خواهند گرفت.