مبل تختخوابشو رایکا باکسدار – عرض ۱۴۰

۹,۸۰۰,۰۰۰ تومان

محصولات ما توسط تیم حرفه ای دوخت و رویه کوبی تولید و با بسته بندی مطمئن و ضمانت نامه دو ساله به سراسر ایران ارسال می‌شود. شما می‌توانید انواع مبل های تختخوابشو با تنوع رنگی از ما خریداری کنید. ارسال محصولات ما به تهران به صورت مستقیم توسط باربری کارخانه انجام می‌شود و سفارش های شهرستان با تحویل به باربری های معتبر به صورت پس کرایه انجام می‌شود.
اگر رنگ انتخابی شما در منوی “انتخاب رنگ” موجود نیست می‌توانید با انتخاب رنگ کالیته سفارش خود را ثبت کنید، بلافاصله ما با شما تماس میگیریم و رنگ مورد نظر را مطابق انتخاب شما از کالیته رنگی به واحد تولید ارجاع می‌دهیم.

فروشنده: خوابدونی

ارسال از: تهران، شهرک صنعتی ملارد
تحویل: 10روز کاری

سوالی دارید؟ از فروشنده محصول سوال خود را بپرسید

ارتباط با فروشنده:

شناسه محصول: نامعلوم دسته: ,
محصول را به اشتراک بگذارید:

توضیحات

مبل تختخوابشو رایکا باکسدار

مبل تختخوابشو رایکا باکسدار مناسب دفتر کار و آپارتمان شماست. عرض قسمت نشیمن و یا خواب این مبل ۱۴۰ سانتی متر است اما با احتساب دسته عرض آن ۱۷۰ سانتی متر است. طول این مبل در حالت بازشده ۱۹۰ سانتی متر می‌شود. اسکلت این مبل تختخوابشو فلز است که رنگ آن استیل آبکاری شده است و دارای استحکام و دوام بالاست. اسفنج بکار رفته در مبل از جنس فوم سرد ۳۵ کیلویی است که دارای انعطاف بالا و دوام زیاد است. این نوع مبل دارای باکس است که می‌تواند محلی برای نگهداری وسایل خواب (ملحفه، پتو و متکا) باشد.

مکانیزم مبل تختخوابشو این مبل به شکلی است که به راحتی می‌توانید مبل را تبدیل به تخت کنید و سپس به حالت اولیه بازگردانید.

شما می‌توانید در رنگ های مختلف این مبل را سفارش دهید و با چیدمان منزل و یا محل کار خود ست کنید.

مزایای خرید مبل تختخوابشو از اسپانا:

ما از مرحله بررسی، انتخاب و خرید محصول کنار شما هستیم تا شما یک انتخاب مطمئن و خرید امن را تجربه کنید. شما می‌توانید با ارتباط مستقیم با تولید کننده همه سوالات فنی خود را بپرسید و حتی پس از خرید مشاوره دریافت کنید.

ویژگی های مبل تختخوابشو رایکا باکسدار – عرض ۱۴۰:

  • اسکلت فلزی
  • باکس برای نگهداری کالای خواب
  • دو سال ضمانت
  • خرید مستفیم از تولیدی
  • قیمت رقابتی

توضیحات تکمیلی

انتخاب رنگ پارچه

k01, k02, k03, k04, k05, k06, k07, p01, p02, p03, p04, کالیته

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “مبل تختخوابشو رایکا باکسدار – عرض ۱۴۰”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.