جاکفشی GS410 رنگ طوسی مدل نایس

۴,۸۱۰,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

محصولات ما با بالاترین تکنولوژی ساخت تولید می‌شود و با بسته بندی مطمئن به سراسر ایران ارسال می‌شود. ارسال به تهران توسط باربری شرکت و با هزینه 250 هزار تومان انجام می‌شود و ارسال به شهرستان توسط باربری های معتبر به همراه بیمه نامه و به صورت پس کرایه انجام می‌گیرد.

فروشنده: خوابدونی

ارسال از: تهران، شهر قدس
تحویل: 10 روز کاری

سوالی دارید؟ از فروشنده محصول سوال خود را بپرسید

ارتباط با فروشنده:

شناسه محصول: GS410-T دسته: ,
محصول را به اشتراک بگذارید:

توضیحات

خرید آنلاین جاکفشی نایس

مرتب بودن و نظم‌دهی به لوازم منزل و وسایل شخصی از ایتدایی‌ترین و مهمترین اصول اولیه طراحی و چیدمان هر منزلی است. با استفاده از اکسسوری‌ها و لوازم مختلف منزل میتوان نظم را ایجاد نمود. جاکفشی یکی از اصلی‌ترین لوازم منزل است که انتخاب درست آن می‌تواند سبب راحتی شما و زیبایی دیزاین منزلتان شود.

جاکفشی نایس ، یکی از محصولات شرکت اسپانا می‌باشد و ما با معرفی این محصول، به شما برای خرید یک جاکفشی مناسب و زیبا کمک می‌کنیم. این محصول به‌دلیل کاربردی که دارد، معمولاً در جلوی درب اصلی قرار می‌گیرد و نخستین وسیله‌ای‌ست که توجهِ افراد را به خود جلب می‌کند. به‌دلیلِ همین ویژگیِ منحصربه‌فرد آن، انتخابش می‌تواند حتی سخت‌تر از سایر لوازم منزل ‌باشد.

در ساخت این مجموعه مدرن از بهترین و مرغوبترین متریال موجود در بازار استفاده شده و شرکت اسپانا این تضمین را به خریداران گرامی می‌دهد که این محصول سالیان متمادی می‌تواند در خانه مشتری باقی بماند و دچار خرابی نشود .

امروزه خرید حضوری محصولات چوبی  روشی منسوخ شده به حساب می‌آید و این مسئله دلیلی جز وجود سایت های مختلف در زمینه فروش جاکفشی به صورت اینترنتی ندارد. سایت های فروش اینترنتی با تنوع بسیار محصولات امروزه عرصه را بر فروش حضوری جاکفشی  تنگ کرده اند.

 

مزایای خرید میز جلومبلی از سایت اسپانا

شما می‌توانید با خیال راحت از سایت اسپانا اقدام به خرید میز جلومبلی کنید. ما تحویل درب منزل و همچنین گارانتی معتبر برای محصول را تضمین می‌کنیم. اگر محصول باب میل شما نباشد در هر مرحله از تحویل میتوانید آنرا مرجوع کنید.

مشخصات کلی :

  • ابعاد: طول ۹۴ سانت – عرض ۳۵ سانت – ارتفاع ۸۶ سانت
  • جنس محصول :MDF
  • نوع روکش : وکیوم
  • جنس پایه : پلیمر
  • تعداد کمد : ۲
  • وزن : ۲۰Kg
  • گارانتی : گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی و هفت روز مهلت تست

توضیحات تکمیلی

طول

94 cm

عرض

35 cm

ارتفاع

86 cm

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “جاکفشی GS410 رنگ طوسی مدل نایس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.