ست میز تلویزیون میز ،میز جلو مبلی و عسلی مدل set-m20

۱۶,۴۶۵,۰۰۰ تومان

محصولات ما با بالاترین تکنولوژی ساخت تولید می‌شود و با بسته بندی مطمئن به سراسر ایران ارسال می‌شود. ارسال به تهران توسط باربری شرکت و با هزینه 250 هزار تومان انجام می‌شود و ارسال به شهرستان توسط باربری های معتبر به همراه بیمه نامه و به صورت پس کرایه انجام می‌گیرد.

فروشنده: خوابدونی

ارسال از: تهران، شهر قدس

تحویل: 10 روز کاری

سوالی دارید؟ از فروشنده محصول سوال خود را بپرسید

ارتباط با فروشنده:

شناسه محصول: SET-M40W-1 دسته: ,
محصول را به اشتراک بگذارید:

توضیحات

میز تلویزیون اصلی ترین پارامتری است که سبب نظم بخشیدن به فضای داخلی اتاق نشیمن شما می شود. همچنین با تعبیه کردن تلویزیون روی آن می توانید از امنیت این کالای گران قیمت آسوده خاطر باشید. نکته دیگری که با خرید این ست میز تلویزیون، جلو مبلی و عسلی مدل M20 در پیش روی شما قرار دارد استفاده از کشوهای تعبیه شده بر روی میز تلویزیون و میز جلو مبلی  برای جایگذاری کنترل و یا هر شیء دیگری که قصد به تصویر کشیدن آن در فضای اتاق نشیمن ندارید بهره بگیرید.

این مجموعه  بسیار شیک و زیبا با طراحی منحصر به فرد و خاص است.طراحی این مجموعه به گونه ای است که علاوه بر کاربردی بودن آن بسیار شیک و منحصر به فرد است.از لحاظ طراحی این مجموعه همیشه به روز می ماند ؛ زیرا طراحی ساده هیچ موقع از مد خارج نشده و قدیمی نمی‌شود.

در ساخت این میزتلویزیون مدرن از بهترین و مرغوبترین متریال موجود در بازار استفاده شده و شرکت اسپانا این تضمین را به خریداران گرامی می‌دهد که این محصول سالیان متمادی می‌تواند در خانه مشتری باقی بماند و دچار خرابی نشود .

امروزه خرید حضوری میزتلویزیون روشی منسوخ شده به حساب می‌آید و این مسئله دلیلی جز وجود سایت های مختلف در زمینه فروش میزتلویزیون به صورت اینترنتی ندارد. سایت های فروش اینترنتی با تنوع بسیار محصولات امروزه عرصه را بر فروش حضوری میز تلویزیون تنگ کرده اند.

 

مزایای خرید میز تلویزیون از سایت اسپانا

شما می‌توانید با خیال راحت از سایت اسپانا اقدام به خرید میز تلویزیون کنید. ما تحویل درب منزل و همچنین گارانتی معتبر برای محصول را تضمین می‌کنیم. اگر محصول باب میل شما نباشد در هر مرحله از تحویل میتوانید آنرا مرجوع کنید.

مشخصات کلی :

  • ابعاد میز تلویزون : طول ۱۸۰ سانت – عرض ۴۰ سانت – ارتفاع ۴۶ سانت
  • جنس محصول : MDF
  • نوع روکش : وکیوم
  • جنس پایه :چوب خراطی شده
  • تعداد تکه : ۵
  • گارانتی : گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی و هفت روز مهلت تست

توضیحات تکمیلی

عرض

40 cm

ارتفاع

77 cm

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ست میز تلویزیون میز ،میز جلو مبلی و عسلی مدل set-m20”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.